Ik ben er helemaal klaar voor - Reisverslag uit Assen, Nederland van Jeffrey Kregel - WaarBenJij.nu Ik ben er helemaal klaar voor - Reisverslag uit Assen, Nederland van Jeffrey Kregel - WaarBenJij.nu

Ik ben er helemaal klaar voor

Door: Jeffrey

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey

18 Juni 2011 | Nederland, Assen

Hey Iedereen!

Mijn vertrek terug naar Miami zal zijn over 15 dagen, na vele voorbereidingen en betalingen is het bijna toch zo ver.

Natuurlijk heb ik erg veel zin in de aankomende 2 maanden in de Verenigde Staten. Ook deze keer zal ik weer berichten plaatsen over mijn ervaringen daar. Misschien anders dan gebruikelijk en ook wat meer foto's.

Ondertussen zijn alle reisdocumenten gereed, hotel reserveringen gemaakt, huur contract afgesloten voor in Marathon en de rollercoaster trip geheel betaald.

De planning hoe hij staat op het eerste berichtje van deze reis zal ik aanhouden, dus dan weten jullie precies waar ik ben op een bepaald tijdstip.

Mijn eerst volgende verslag zal geupload worden als ik terug in Amerika ben, waarschijnlijk als ik daar al een aantal dagen ben.

Alvast heel veel lees plezier gewenst en zie jullie op waarbenjij.nu

Groetjes Jeffrey,

• 08 Juli 2011 - 12:36