Ik ben er helemaal klaar voor - Reisverslag uit Assen, Nederland van Jeffrey Kregel - WaarBenJij.nu Ik ben er helemaal klaar voor - Reisverslag uit Assen, Nederland van Jeffrey Kregel - WaarBenJij.nu

Ik ben er helemaal klaar voor

Door: Jeffrey

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey

18 Juni 2011 | Nederland, Assen

Hey Iedereen!

Mijn vertrek terug naar Miami zal zijn over 15 dagen, na vele voorbereidingen en betalingen is het bijna toch zo ver.

Natuurlijk heb ik erg veel zin in de aankomende 2 maanden in de Verenigde Staten. Ook deze keer zal ik weer berichten plaatsen over mijn ervaringen daar. Misschien anders dan gebruikelijk en ook wat meer foto's.

Ondertussen zijn alle reisdocumenten gereed, hotel reserveringen gemaakt, huur contract afgesloten voor in Marathon en de rollercoaster trip geheel betaald.

De planning hoe hij staat op het eerste berichtje van deze reis zal ik aanhouden, dus dan weten jullie precies waar ik ben op een bepaald tijdstip.

Mijn eerst volgende verslag zal geupload worden als ik terug in Amerika ben, waarschijnlijk als ik daar al een aantal dagen ben.

Alvast heel veel lees plezier gewenst en zie jullie op waarbenjij.nu

Groetjes Jeffrey,

  • 08 Juli 2011 - 12:36

    Anita:

    Fijne tijd daar jeffrey! Geniet ervan! Groetjes Anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeffrey

Actief sinds 03 Nov. 2008
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 49333

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2013 - 31 December 2014

Greatest adventure of a life time

22 Mei 2013 - 25 Juni 2013

USA trip 2013

03 Juli 2011 - 04 September 2011

The Ultimate Summer

20 Mei 2011 - 05 Juni 2011

DolphinLab en Orlando

25 Maart 2010 - 18 Mei 2010

The Perfect Get-a-Way

09 Januari 2009 - 12 Mei 2009

The Great Escape

Landen bezocht: