DE reis van 2011 - Reisverslag uit Assen, Nederland van Jeffrey Kregel - WaarBenJij.nu DE reis van 2011 - Reisverslag uit Assen, Nederland van Jeffrey Kregel - WaarBenJij.nu

DE reis van 2011

Door: Jeffrey

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey

05 Maart 2011 | Nederland, Assen

Hallo vrienden!

"The Ultimate Summer" dat is de titel van de reis die ik ga maken tijdens de zomer van 2011. Tijdens deze reis verblijf ik voor 2 volle maanden in de Verenigde Staten. Ik heb geen doel voor ogen tijdens deze reis, ik ga gewoon genieten van mijn dagen in de Verenigde Staten met zon, strand, dolfijnen en achtbanen.

Hier onder staat mijn planning voor die zomermaanden, en zal bijgewerkt worden mocht dat nodig zijn.

3 juli 2011

Met luchtvaartmaatschappij Iberia vliegen van Amsterdam via Madrid naar Miami.
Vertrektijd Amsterdam: 7:55 (lokale tijd)
Aankomsttijd Miami: 15:30 (lokale tijd)
Vervolgens door reizen met de bus naar Marathon.

3 juli t/m 29 juli

Verblijven op de Florida Keys in de stad Marathon. Hier zal ik weer vrijwilligerswerk gaan doen bij het Dolphin Research Center. Dus lekker werken dichtbij en soms met de dolfijnen, naast werken ook genieten van de vakantie natuurlijk.

29 juli

Met luchtvaartmaatschappij American Airlines vliegen van Miami naar Orlando.
Vertrektijd Miami: 14:40 (lokale tijd)
Aankomsttijd Orlando: 15:40 (lokale tijd)

29 juli t/m 3 augustus

Verblijven in een hotel vlakbij SeaWorld Orlando om onder andere dit themapark te bezoeken. Maar ook om vrienden op te zoeken en mogelijk ook nog een extra pretpark erbij.

3 augustus

Met luchtvaartmaatschappij Continental Airlines vliegen van Orlando naar New York - Newark.
Vertrektijd Orlando: 14:25 (lokale tijd)
Aankomsttijd New York: 17:50 (lokale tijd)

3 augustus t/m 14 augustus

Na mijn aankomst in New York zal ik met een groep door het Noord-Oostelijke deel van de VS reizen om pretparken te bezoeken. Deze reis is georganiseerd door themeparkreview.com. Tijdens deze reis zal ik naar minstens 8 verschillende pretparken gaan. Waaronder Six Flags Great Adventure en Cedar Point waar zo'n beetje de beste en bijna de snelste achtbanen ter wereld staan.

14 augustus

Na de Rollercoaster trip vlieg ik op 14 augustus weer terug naar Orlando met Continental Airlines.
Vertrektijd Cleveland: 14:25 (lokale tijd)
Aankomsttijd Orlando: 16:45 (lokale tijd)
Eenmaal terug in Orlando zal ik naar een hotel te gaan om daar 1 nacht te slapen om de volgende dag verder te reizen naar Miami. Tijdens die ene avond kan ik nog wel naar SeaWorld.

15 augustus

Ga ik met de trein reizen van Orlando naar Miami om terug naar de Keys te gaan. Dit zal ook een hele dag in beslag gaan nemen.

15 augustus t/m 3 september

Tijdens deze periode zal ik weer op de Florida Keys zijn om nogmaals vrijwilligerswerk te doen bij het Dolphin Research Center.

3 september

Met luchtvaartmaatschappij Iberia terug naar huis vliegen, maar wel weer met een tussenstop op Madrid
Vertrektijd Miami: 17:05 (lokale tijd)
Aankomsttijd Amsterdam: 11:25 (lokale tijd, 4 september)

Het is op dit moment nog een kwestie van aftellen en dingen regelen, als de trip erg dichtbij komt. Zal ik weer een bericht plaatsen, maar voor nu zullen jullie het moeten doen met deze waanzinnige planning.

Groetjes Jeffrey 8)

  • 04 Juli 2011 - 14:13

    Kim:

    Jemig wat een top reis.. Wens je heel veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeffrey

Actief sinds 03 Nov. 2008
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 49338

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2013 - 31 December 2014

Greatest adventure of a life time

22 Mei 2013 - 25 Juni 2013

USA trip 2013

03 Juli 2011 - 04 September 2011

The Ultimate Summer

20 Mei 2011 - 05 Juni 2011

DolphinLab en Orlando

25 Maart 2010 - 18 Mei 2010

The Perfect Get-a-Way

09 Januari 2009 - 12 Mei 2009

The Great Escape

Landen bezocht: