Dag 94 t/m 99 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Jeffrey Kregel - WaarBenJij.nu Dag 94 t/m 99 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Jeffrey Kregel - WaarBenJij.nu

Dag 94 t/m 99

Door: Jeffrey

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey

18 April 2009 | Verenigde Staten, Orlando

Hallo Familie, Vrienden en andere geïnteresseerden!

Nu kunnen jullie gaan lezen wat ik allemaal heb meegemaakt in de week van zondag 12 april tot en met vrijdag 17 april 2009. Veel plezier!


Zondag 12 April 2009. (dag 94 van 124)

En nadat ik 10 uur had geslapen werd ik om 9:30 wakker. Eerst heb ik even kort wat gegeten en gedronken en toen ben ik gelijk achter de computer gegaan om mijn verhaal te uploaden van de vorige week. Nadat ik klaar was op de computer ging ik het hotel even ontdekken en vervolgens heb ik mijn rugzakje weer gepakt voor een nieuwe dag in SeaWorld. Dus om 11:00 ben ik richting SeaWorld gelopen waar ik na 25 minuten aankwam, bij aankomst heb ik even een schema opgehaald om te kijken wanneer wat was. Eerst ging ik weer naar Shamu Stadium voor nog een Believe voorstelling, na deze show heb ik een tijdje rond gelopen op het park. Ik heb nog roggen kunnen aaien en heb nog een hotdog gegeten. Om 14:20 ging ik in de rij staan om de dolfijnen te voeren bij Dolphin Cove. Om 15:00 heb ik de dolfijnen gevoerd en natuurlijk ook aangeraakt, maar ze waren wel van stategie veranderd. Ze deden het op een andere manier dan in 2008. Toen kon ik het niet laten om nog een Believe voorstelling te gaan bekijken die om 15:30 begon, dus heb ik nog op het laatste moment plaats kunnen nemen in de “Soak Zone”. Maar toen het moment daar was om natgemaakt te worden liep ik snel naar boven en ging weer naar beneden toen het gevaar geweken was. Ik was namelijk om 12:30 ook nat geworden, na deze Believe voorstelling ging ik door naar de dolfijnenshow van SeaWorld “Blue Horizons”. Maar deze (dolfijnen)show bleef voor mij een slecht show. Je ziet de dolfijnen maar heel kort echt in actie, er is namelijk nog een hele show om heen met acrobaten. Om 17:00 ging ik weer terug naar Shamu Stadium om te gaan wachten voor de Believe show van 18:30 en daar wilde ik de beste plaatsen voor hebben. Namelijk vooraan bij de slide-out, en daar kwam ik uiteindelijk ook te zitten. Na deze show waar ik de orka’s van heel dichtbij heb kunnen zien en drijfnat werd gemaakt. Toen heb ik even rondgelopen bij de Arcade en ben ik ook nog in de attractie Wild Artic geweest. Waar ik in het echt ijsberen, walrussen en beluga’s heb gezien. Toen was ik naar de onderwater want van de orka’s gegaan maar de orka’s waren in een ander bassin. Maar er stond wel iemand van SeaWorld’s educatieteam en daar heb ik een tijdje meegepraat en verteld wat ik hier doe in Florida. Om 20:20 ben ik gaan wachten voor de Shamu Rocks show van 21:30. En daar kwam ik de zelfde vrouw weer tegen die ik gisteren ook tegen kwam en ik ben ook naast haar gaan zitten tijdens de show. Natuurlijk vooraan bij de slide-out, ik heb ook nog mensen gepraat uit Michigan en New York. Nadat ik deze show had gezien waar ik maar een beetje nat bij werd, maar het toch wel koud had na die tijd. Het was maar 21 graden op dit moment van de avond. Toen ben ik naar Bayside Stadium toe gelopen om een plekje te zoeken van de vuurwerk show Mistify. En zelfs na 2 avonden achterelkaar deze vuurwerkshow hebben gezien bleef het geweldig. Toen was het tijd om terug te gaan naar het hotel waar ik om 22:50 aankwam, daar ben ik gelijk begonnen met het bijwerken van mijn verslag maar natuurlijk ook wat heb gegeten en gedronken. De rest van de avond heb ik nog even televisie gekeken en ben om 23:55 naar bed gegaan. En ik ben waarschijnlijk van plan om SeaWorld ook te gaan bezoeken op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. Ja ik nu de kant heb om dit park te bezoeken ga ik er ook helemaal voor. Maar 1 dag zal een halve dag zijn want ik wil ook nog graag naar Aquatica en zal op woensdag de beide Universal parken gaan bezoeken.

Het weer van Zondag 12 April 2009 in Orlando

Vandaag was het een heerlijke dag in Orlando met een strak blauwe hemel en geen onweersbuien die in de zomer dagelijks waren. De tempratuur lag wel wat lager dan in de zomer namelijk rond de 28 graden, maar dat is nog steeds heerlijk!

Maandag 13 April 2009. (dag 95 van 124)

En vandaag had ik mijn wekker gezet rond 9:00, maar ik bleef zelfs hier in Orlando nog even op bed liggen. Toen heb ik de televisie aangedaan en heb ik even wat gegeten en gedronken. En ik was alweer van plan om SeaWorld te gaan bezoeken vandaag, dus ging ik om 10:45 de deur uit. En na een half uurtje lopen bezocht ik SeaWorld voor de 3e dag op rij. Ik zal deze week niet heel erg in detail typen. Ik heb deze dag 3 keer de orka show Believe gezien, waarbij ik 2 keer bij de slide-out heb gezeten. Ik heb 1 keer in de achtbaan Kraken geweest, helemaal voor aan. En in de avond heb ik om 21:30 nog de show Shamu Rocks gekeken. Tijdens de laatste show van Believe om 18:30 stopte ze met de show iets eerder dan normaal en tijdens de Shamu Rocks show werd de show halverwege stop gezet, maar ging na 15 minuten uitleg van de trainers weer door. Maar door deze vertraging werd de vuurwerk show Mistify wel afgelast. Toen werd aan mij gevraagd door Duitsers waarom de show werd afgelast, en ik dacht vooral om SeaWorld vast een afspraak heeft met Orlando wanneer ze haar vuurwerk mag afsteken. Ik heb nog een tijdje met dit gezin uit Aken gepraat en natuurlijk verteld dat ik uit Nederland kom. Vandaag kon ik ook duidelijker merken dan de medewerkers maar ook orkatrainers van SeaWorld me toch wel weer herkenden, vindt je het gek nadat je het park 3 dagen achterelkaar hebt bezocht. Ik weet nog niet wat ik morgen ga doen, ik ben helemaal SeaWorld verslaafd geworden. Maar ik wil toch ook wel Universal gaan bezoeken, maar aan de andere kant wordt het ook slecht weer morgen. Maar goed, hier kon ik nog een nachtje over slapen en jullie zullen lezen bij “Dinsdag 14 April 2009. (dag 96 van 124)” wat ik gedaan heb. Ik ben deze avond om 23:50 naar bed gegaan.

Het weer van Maandag 13 April 2009 in Orlando

De dag begon bewolkt en dat bleef het ook tot ongeveer 16:00. Toen kwam de zon er even door maar de wolken keerden om 21:00 weer terug. Maar met zo’n 27 graden mag ik nog steeds niet klagen.

Dinsdag 14 April 2009. (dag 96 van 124)

En vandaag werd ik om 10:00 wakker gemaakt door het onweer wat buiten aan de gang was. Dus het zag er naar uit dat ik de eerst paar uren nog op mijn hotelkamer bleef, ik was natuurlijk wel van plan om weer een park te gaan bezoeken. Maar ik denk dat ik Universal links laat liggen en dat dit een voorledig SeaWorld weekje gaat worden. Ik probeer in dit weekje tijd met de orka trainers te praten en te gaan regelen of ik hoe dan ook nog een zwemtest kan doen in SeaWorld. Ik heb eerst gewacht tot 13:30, want het gebied van Orlando stond onder een “Tornado Watch”. Dus er was kans op een tornado in het gebied van Orlando. Om 13:30 ben ik dus voor de vierde dag op rij naar SeaWorld gegaan, al regende het nog wel op dit moment. De hoogtepunten van vandaag waren dat ik 2 Believe shows heb gezien om 15:30 en 18:30, ik ben onder water gaan kijken bij de dolfijnen en orka’s. En bij de orka’s had ik mijn eerst interactie met een orka. En dat was wel grappig om met zo’n groot dier te interacten, ik heb geinteract met Nalani dat kon ik zien omdat het een mannetje was. En Nalani en Tilikum zijn de enige mannetjes in SeaWorld Orlando. En Tilikum was de mega-orka en dit was nog een kleintje. Tussen de Believe show van 18:30 en de Shamu Rocks show van 21:30 heb ik nog de Spring-Break show Kenetix gekeken en nog eens gekeken in het gebouw van Wild Artic. Waar ik ook een beetje heb kunnen interacten met de beluga’s. Na een rustige Shamu Rocks show waar slechts 1500 mensen waren ben ik na de vuurwerk show Mistify weer terug naar huis gegaan. Deze keer deed ik 19 minuten over de wandeling (2 kilometer). Bij aankomst heb ik mijn tas uitgepakt en ben bezig gegaan met mijn verslag. Ik heb nog een e-mailtje gestuurd naar SeaWorld om in aanmerking te komen voor een zwemtest om orkatrainer te worden, dus ondertussen wacht ik ook af op een e-mailtje van SeaWorld Orlando. De rest van de avond heb ik onder het genot van een hapje en drankje televisie gekeken en uiteindelijk ben ik om 0:15 naar bed gegaan.

Het weer van Dinsdag 14 April 2009 in Orlando

In de ochtend onweerde en regende het heftig, in de middag was er soms wat lichte neerslag maar het bleef meest bewolkt. Tijdens de zonsondergang was het helder en dat zag je heel goed hoe de gebouwen oranje kleurde door de zon. Later op de avond werd het weer bewolkt maar het bleef wel droog. Na deze dag van regen en wolken en een enkele opklaring werd het zo’n 23 graden.

Woensdag 15 April 2009. (dag 97 van 124)

En vandaag ging de wekker om 9:00 en vandaag besloot ik toch maar nog een keer naar SeaWorld te gaan. Net zoals mijn vele bezoekjes aan het Dolfinarium in 2008 verveelt het nooit! Maar eerst ging ik natuurlijk even wat eten en drinken en me klaar maken voor deze nieuwe dag. En om 10:45 vertrok ik weer richting SeaWorld voor de 5e dag op rij waar ik na 25 minuten wandelen aankwam. En vandaag had ik weer Believe shows gezien namelijk om 12:30, 15:30 en 18:30. En ik werd slechts een keer heel erg nat de andere twee keer had ik het droog gehouden terwijl ik op de 9e rij zat. En bij elke show heb ik wel met mensen gepraat, ik heb ook nog de dolfijnen gevoerd om 16:45 bij “Dolphin Cove”. En dat echt super hilarisch. Nadat ik vis had gegeven aan de dolfijnen kwam ik in een keer op het idee om heel enthousiast te doen. Want ik heb bij DRC geleerd dat dolfijnen ook op aandacht reageren. En ik had in een keer 5 dolfijnen voor me liggen en de mensen keken me zo aan van. Hoe weet jij dat? Echt super om te zien, dus nadat ik de dolfijnen wat aandacht had gegeven en enkele Believe shows heb ik de Shamu Rocks show van 20:00 gezien. Waar ik heel erg nat bij werd, ik heb ook nog met een medewerker gepraat. Want ze kende me nog van mijn vorige bezoekjes. Na de Shamu Rocks show ben ik voor de verandering naar de achtbaan Kraken toe gegaan waar ik eerst een halfuur heb gewacht voor dat in de achtbaan ging. Maar van 21:40 (de eerste keer dat ik in de achtbaan stapte) tot 22:05 ben ik in totaal 4 keer erin geweest! En de laatste keer met vuurwerk van de show Mistify wat zich op het meer afspeelde. Na mijn laatste rit ben ik als ware gerend naar de uitgang om voor de drukte het park te verlaten. Na een wandeling van 2 kilometer kwam ik weer aan bij mijn hotel en heb daar mijn tas uitgepakt. Toen heb ik mijn e-mail gecheckt en ik had een e-mailtje van SeaWorld en daar stond het volgende in. Sinds je in Orlando bent moet je even langs de “Human Resources” balie gaan om daar informatie in te winnen voor een zwemtest. Dus het eerste wat ik morgen ga doen is naar SeaWorld toe om naar die balie te gaan. De rest van de avond heb ik achter de computer gezeten en televisie gekeken en ben uiteindelijk om 23:45 gaan slapen.

Het weer van Woensdag 15 April 2009 in Orlando

Vandaag was totaal het tegenover gestelde van gisteren, vandaag scheen de zon vol op met geen wolkje aan de lucht. Het werd vandaag zo’n 28 graden in Orlando.

Donderdag 16 April 2009. (dag 98 van 124)

Vandaag werd ik om 9:30 voor een nieuwe dag in centraal Florida. Eerst heb ik me rustig klaar gemaakt voor de dag. Dus tanden gepoetst, wat gegeten en gedronken en natuurlijk even televisie gekeken en achter de computer gezeten. Om 10:15 vertrok ik weer richting SeaWorld. En natuurlijk na de gebruikelijk wandeling kwam ik aan bij SeaWorld en ging direct vragen waar de “Human Resources” balie was. Maar dat bleek dus aan de andere kant van de straat te zijn dus ben verliet ik het park weer om naar dit kantoorgebouw te gaan. Eenmaal aangekomen kreeg ik een papier met open vacaturen van de baliemedewerkster maar er was geen open vacature voor “Animal Training”. Toen heb ik uitgelegd dat ik graag een zwemtest wilde afleggen maar dat was niet mogelijk, wat wel mogelijk was om een zwemtest af te leggen voor “Lifeguard”. Maar mijn dat heb ik niet geprobeerd, mijn doel is om een zwemtest af te leggen bij SeaWorld voor Animal Training. Ze hebben me ook advies gegeven om op de hoogte gehouden te worden voor orkatrainer vacatures. Maar ik ben nog nooit zo dichtbij geweest als vandaag voor een baan bij SeaWorld of ander park. Toen besloot ik maar een shuttle te nemen naar Aquatica om maar eens dit park te gaan bezoeken. Dit is het waterpark van SeaWorld en daar heb ik me wel vermaakt, ik ben van verschillende glijbanen afgegaan. En dat is gewoon hartstikke gaaf en het was ook fantastisch weer in Florida en het was ook niet te druk in het park. Er was een glijbaan die door het bassin van de Commerson’s Dolfijnen heen ging waar ik 2 keer op ben geweest, maar dat ging zo snel dat ik de dolfijnen niet zag. Ik heb achteraf nog de dolfijnen bij de glaswand rustig kunnen bekijken. Ook heb ik een favoriete glijbaan in Aquatica, dat was een glijbaan met 8 banen naast elkaar. En je moest op een matje gaan liggen en het was een wedstrijd wie het eerst beneden was. Het was best gaaf want je lag met gezicht vooruit op je buik en met een behoorlijke snelheid ging je naar beneden. Om 16:30 verliet ik Aquatica en ging ik terug naar mijn hotel om daar mijn tas in te pakken voor mijn avondje naar SeaWorld. Toen ik richting SeaWorld liep heb ik nog wat gegeten bij de McDonald’s wat zich tegen over het hotel bevond waar ik verbleef en toen na een maaltijd en een wandeling van 20 minuten betrad ik SeaWorld voor de 2e keer vandaag. En het eerste wat ik deed was natuurlijk direct naar Shamu Stadium gegaan voor de Believe show van 18:30. En bij deze show heb ik het wel droog gehouden, na deze show liep ik naar de achtbaan Kraken waar ik 3 keer achter elkaar in ben geweest. Toen was het tijd om weer terug naar Shamu Stadium te gaan om te gaan wachten voor de start van de Shamu Rocks show van 21:30. Ik had het einde nog gezien van de 20:00 show, toen ik aan het wachten was kwam ik Lisa en Bob (de mensen die ik eerder deze week ook tegen kwam en die ik in juli 2008 ook in SeaWorld had ontmoet ook weer tegen) En ik ben bij hun gaan zitten op de eerste rij bij de Slide-Out om de show perfect te bekijken. En natuurlijk werd ik erg nat door de orka’s maar het was zeker een gezellige show. En de medewerkers van SeaWorld beginnen me al behoorlijk goed te kennen en dit geldt ook voor de trainers. En Lisa, Bob en ik werden ook niet verzocht om uit het stadion te gaan. We konden gewoon onze tijd nemen, ik heb nog even een kort vraagje gesteld aan de trainers over de orka’s. Na deze fantastische show had ik een afspraak gemaakt met Bob en Lisa om persoonlijke informatie uit te wisselen in het begin van het park. Omdat hun ergens anders naar toe gingen en niet de Mistify show bekijken. Die ik dus wel heb gezien, na deze knallende vuurwerk show ging ik dus naar het punt waar we hadden afgesproken en daar hebben we ook e-mail adressen uitgewisseld. Vervolgens werd me een rit aangeboden terug naar mijn hotel en dat heb ik niet afgeslagen, dus eigenlijk ben ik bij mensen in de auto gestapt die ik slecht enkele keren in mijn leven had ontmoet. Maar ik vertrouw hun wel en ze brachten me keurig naar mijn hotel. Bij het hotel heb ik Bob nog een hand gegeven en Lisa nog een dikke knuffel en afscheid genomen. Want ik zou hun waarschijnlijk voor langere tijd niet meer zien. Bij aankomst in mijn hotel kamer heb ik mijn tas uitgepakt en direct begonnen met mijn verslag van de dag. De rest van de avond heb ik televisie gekeken en ben uiteindelijk om 23:45 gaan slapen. Want morgen ga ik nog een keer, dus de laatste keer naar SeaWorld dit bezoekje aan Orlando.

Het weer van Donderdag 16 April 2009 in Orlando

Vandaag was het gewoon geweldig weer de zon scheen uitbundig, er waren wel enkele stapelwolkjes aanwezig maar dat mocht de pret niet drukken. Vandaag werd het zo’n 28 graden in Orlando.

Vrijdag 17 April 2009. (dag 99 van 124)

En de laatste volle dag in Orlando werd ik om 9:00 wakker, eerst heb ik me klaar gemaakt voor deze nieuwe dag met tandenpoetsen en een kort ontbijtje. Om 10:00 ben ik de deur uit gegaan voor mijn 7e en laatste bezoek aan SeaWorld. En na de gebruikelijke wandeling ging ik natuurlijk direct naar Shamu Stadium voor de Believe show van 11:00. Daar ben ik op de 12e rij gaan zitten bijna in het midden (sectie 7) en daar heb ik de eerste Believe show gekeken en voorledig droog gehouden. Ik ben toen bij Shamu Stadium blijven hangen om de Believe show van 12:30 te bekijken. Deze keer zat ik op de 9e rij in sectie 10. En ik werd deze keer wel gedeeltelijk nat maar niet heel erg. Om 13:00 was Believe afgelopen en ging ik naar de achtbaan Kraken voor mijn laatste 2 ritjes, de eerste was helemaal achteraan en de laatste was helemaal vooraan. Toen ging ik weer terug richting Shamu Stadium voor de Believe show van 15:30. En daar ging ik op dezelfde plek zitten als bij de 12:30 show, maar deze keer hield ik het wel droog. Ik heb voor de show nog gepraat met mensen uit Engeland. Om 16:00 was de show afgelopen en ging ik naar de Dolphin Cove om voor de laatste keer de dolfijnen te voeren en wat aandacht te geven om 16:45. En daar heb ik dus de dolfijnen vis gegeven en uitgebreid sommige dolfijnen nog kunnen aaien. Na deze super ervaring ging ik weer terug richting Shamu Stadium voor mijn allerlaatste Believe show die begon om 18:30, maar voor de show heb ik nog met een moeder en zoon gepraat die ook uit Engeland kwamen. En daardoor ging de tijd heel snel voorbij en heb het super gezellig met ze gehad. Ik zat vooraan bij de slide-out dus je zou zeggen dat het betekende dat ik kleddernat werd. Maar nee, ik had het zelfs op een paar druppels na geheel droog gehouden. Toen heb ik afscheid genomen van deze 2 mensen uit Engeland en heb ik ook nog met een orkatrainer gepraat over wat ik hier in Florida doe. En haar reactie was zeer positief dat ik op deze manier dolfijnentrainer wil gaan worden. En de parkmedewerkers van Shamu Stadium lieten me ook gewoon uitpraten en ik verliet uit mezelf het stadion. Toen heb ik even wat gegeten en heb ik een rondje over het park gelopen waar ik nog even door de haaientunnel ben gelopen, vervolgens ben ik nog bij de glaswand gaan kijken bij de orka’s. Maar de Shamu Rocks show van 20:00 was ook bezig dus er waren geen orka’s. Hier heb ik wel een poosje met iemand van SeaWorld’s educatieteam gepraat. Wat zeker een gezellig gesprek was maar toen ik hoorde dat de show van 20:00 bijna afgelopen was ging ik richting Shamu Stadium om te wachten voor de show van 21:30. Tijdens het wachten heb ik met mensen gepraat die verspreid uit de VS kwamen wat zeker gezellig was. Toen we naar binnen mochten ben ik op exact dezelfde plek gaan zitten toen ik de Believe show had gezien van 18:30. En daar ben ik in gesprek geraakt met een van originele Deense afkomst wat zeker een gezellig gesprek was en daardoor ging de tijd weer heel snel voorbij. Om 21:30 begon Shamu Rocks wat echt een hele gave show blijft en deze keer werd ik echt HEEEEL nat, maar dat was precies wat ik wilde. Aan het eind van deze laatste orkashow voor een langere tijd heb ik nog met een orkatrainer gepraat. En verteld dat ik vrijwilliger ben bij DRC en hij zei ook dat het een hele goede stap is wat ik heb genomen om dolfijnentrainer te worden. Dus nadat ik nog even afscheid had genomen van het Deense gezin verliet ik even later ook Shamu Stadium. Bij de souvenirwinkel van Shamu Stadium heb ik nog wat gekocht en ben vervolgens gelopen richting Bayside Stadium voor het vuurwerkspektakel Mistify. En na een groots en geweldige vuurwerk show heb ik een tijdje gewacht voordat ik richting de uitgang ging. Om 22:27 verliet in SeaWorld en liep terug naar mijn hotel waar ik na zo’n 25 minuten lopen aankwam. Toen ben ik vrijwel meteen begonnen met mijn verslag en ben vervolgens rustig bijgekomen onder het genot van een hapje en een drankje. De rest van de avond heb ik televisie gekeken en achter de computer gezeten. Ik ben deze avond om 0:30 gaan slapen.

Het weer van Vrijdag 17 April 2009 in Orlando

Vandaag was het weer een prachtige dag in Orlando. De zon was er weer heel goed bij vandaag al waren er wel wat stapelwolken aanwezig maar de mocht de pret niet drukken. Het werd vandaag zo’n 24 graden.

EVEN ALLE FEITEN OP EEN RIJ VAN DE LAATSTE WEEK:

Ik heb deze week SeaWorld Orlando 7 keer bezocht
Ik heb deze week Aquatica Orlando 1 keer bezocht
Ik heb deze week de orkashow “Believe” 17 keer gezien
Ik heb deze week de orkashow “Shamu Rocks” 7 keer gezien
En wat eigenlijk het meest belangrijke is, ik ben vergeten om mijn moeder te bellen!


En dat was het weer voor deze week, volgende week zaterdag (25 april) kunnen jullie gaan lezen wat ik aankomende week allemaal heb meegemaakt. En reacties plaatsen is natuurlijk altijd toegestaan, wil namelijk ook graag wat van jullie horen!


Groetjes Jeffrey,

PS. Als je nog graag een kaartje naar me wilt sturen kan dat via het volgende adres:

Jeffrey Kregel
102 Avenue D
Apartment 3
Marathon, FL 33050-4071
United States of America

En als je een kaartje naar Amerika stuurt vergeet dan niet een internationale of een prioriteit postzegel te gebruiken. Want als je gewone postzegels gebruikt doet het kaartje er ongeveer 5 weken over om hier te komen, maar over 5 weken ben ik al lang weer terug in Nederland.

  • 18 April 2009 - 14:37

    Renske:

    Hey Jeffrey leuk joh nu weet ik ook wat ik kan bleven al sik in oktober naar sea world ga

    Groetjes Renske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeffrey

Actief sinds 03 Nov. 2008
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 49333

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2013 - 31 December 2014

Greatest adventure of a life time

22 Mei 2013 - 25 Juni 2013

USA trip 2013

03 Juli 2011 - 04 September 2011

The Ultimate Summer

20 Mei 2011 - 05 Juni 2011

DolphinLab en Orlando

25 Maart 2010 - 18 Mei 2010

The Perfect Get-a-Way

09 Januari 2009 - 12 Mei 2009

The Great Escape

Landen bezocht: