Dag 23 t/m 29 - Reisverslag uit Marathon, Verenigde Staten van Jeffrey Kregel - WaarBenJij.nu Dag 23 t/m 29 - Reisverslag uit Marathon, Verenigde Staten van Jeffrey Kregel - WaarBenJij.nu

Dag 23 t/m 29

Door: Jeffrey

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey

07 Februari 2009 | Verenigde Staten, Marathon

Hey Familie, Vrienden en andere geïnteresseerden!

Nu kunnen jullie gaan lezen wat ik van 31 januari tot en met 6 februari allemaal heb meegemaakt. Het ziet erna uit dat ik elke week op donderdag en vrijdag vrij ben en dan niet op internet kan komen. Dus ik zal steeds per week gaan uploaden en dan weg gezegd iedere zaterdag.


Zaterdag 31 Januari 2009. (dag 23 van 124)

En na 2 vrije dagen ging mijn wekker weer rond 7:15 en begon een nieuwe reeks van werkdagen bij DRC. Ik bleef tot ongeveer 7:40 liggen voordat ik uit mijn bed ging. Het was natuurlijk weekend en er was niet zoveel voor op televisie dus heb ik rustig aangekleed en natuurlijk persoonlijke verzorging kon ik rond 8:15 weer vertrekken. Na een “koude” en winderige fietstocht van ongeveer 30 minuten kwam ik aan bij DRC. Bij aankomst keek ik eerst op het rooster van de volgende week en ik zag dat ik volgende week weer op donderdag en vrijdag vrij was, dus ik denk dat dit mijn traditionele vrije dagen gaan worden. Wat ik ook zag was dat ik voor aankomende maandag “Day Captain” ben, ja het moest toch ooit een keer gebeuren. En het was weer zover, ik was weer de allereerste van de dag. En vandaag begon mijn dag weer bij de Splash Docks gaan doen. Wat vandaag niet zo’n heel leuk karwei was. Het was wel zonnig maar met een wind van boven de 50 km/u is het niet prettig om op de vlotten te staan. Maar na was schoonmaken en een klein beetje interactie tussen de dolfijnen begon een hele rustige periode. Van 10:00 t/m 14:00 had ik absoluut niks te doen en ging ik dus echt bezig met mijn reis naar Orlando en dat heb ik ook gedaan. Ik heb een hotel geboekt vlakbij SeaWorld Orlando in de periode van 11 april tot en met 18 april. En ook mijn tickets voor de parken in Orlando en ik heb er weer voor gekozen om een 5 parken pas te kiezen wat wel het goedkoopste is, want ik ben van plan om iedere dag naar een park te gaan. Om 14:00 had ik weer wat te doen namelijk de muziek draaien van “Dolphin in Tune” en dat ging na een best grote blunder wel goed. Toen ik de muziek moest starten drukte ik niet op “Play” maar op “Eject” dus moest ik weer helemaal overnieuw beginnen. Achteraf heb ik nog wel mijn excuses aangeboden aan de trainers maar ze deden er niet zo moeilijk over. Aan het eind van de dag moest ik het afval ophalen van het ACT (Animal Care and Training) kantoor ophalen en daar eindigde de dag ook mee. Iets voor 16:00 nog geinteract met de dolfijnen samen met de trainers en andere vrijwilligers en om 16:15 zat mijn dag er officieel op en ging ik weer terug op de fiets. Ik had de wind in de rug en ging dus redelijk snel, uiteindelijk was ik om 16:35 thuis en ben ik weer begonnen aan mijn schriftelijke en digitale dagboek. Na anderhalf uur lekker achterover zitten op de bank en televisie hebben gekeken kreeg ik wel trek ik avondeten en dat ging er wel goed in. De rest van de avond is rustig verlopen met natuurlijk televisie kijken en muziek luisteren. Ik ben deze avond om 21:00 naar bed gegaan.

Het weer van Zaterdag 31 Januari 2009 op de Florida Keys

Dankzij het koufront wat gisteren over trok en dankzij een hoogdrukgebied in de buurt was het heel erg winderig vandaag met een constante wind rond de 45 km/u. Het was verder wel zonnig en met een tempratuur van niet hoger dan 16 graden was het een koude dag op de Florida Keys. Vooral de wind maakte het heel koud.

Zondag 1 Februari 2009. (dag 24 van 124)

En voor het eerst in de maand Februari ging de wekker om 7:15 en natuurlijk bleef ik nog even liggen tot ongeveer 7:40. En weer na het gebruikelijke mini ontbijt en verzorging stapte ik om 8:15 weer op de fiets. Na een rit van zo’n 25 minuten kwam ik aan bij DRC waar Pat ook tegelijkertijd met mij aankwam. Dit was Pat haar laatste dag bij DRC. Toen zijn we gezamenlijk naar binnen gegaan naar het vrijwilligerskantoor gegaan. Ik stond vandaag ingepland in het vishuis en daar heb ik in de ochtend schoongemaakt van 9:00 tot en met 10:45. Vanaf 10:45 had ik niks te doen tot en met 15:00. In deze tussentijd heb ik bij de dolfijnen gekeken en ook contact met Nederland gezocht via de computer. Ik heb verder wel leuk geinteract met de dolfijnen en kwam de rustige tijd goed door. Om 15:00 moest ik me weer melden bij het vishuis voor de namiddag schoonmaak waar ik dingen mocht schoonmaken dat ik nog niet eerder had gedaan. Ach, voor alles komt een eerste keer. Tijdens de schoonmaak mocht ik het afval van het vishuis bij de weg zetten en helaas tijdens het opruimen van op de grond gevallen karton maakte ik een lelijke klap met mijn hoofd tegen een 10 centimeter dikke metalen spalk. En ik moest even bijkomen naar die klap maar ik was wel zo koppig genoeg om er geen ijs op te doen en gewoon terug naar het vishuis gegaan en absoluut niks te zeggen. Nadat ik nog zonder een woord over wat er was gebeurd de gootsteen hebben schoongemaakt ging ik naar het kantoor. Waar ik uitlegde wat er was gebeurd en kreeg een ijszak op mijn hoofd gelegd en ik moest 20 minuten blijven liggen. Na rustig hebben bijgekomen ging ik weer naar buiten om Dolphin in Tune te kijken wat wel eens leuk is, want de laatste keren stond ik altijd van een afstandje maar nu weer eens dichtbij. Bij terugkomst in het kantoor werd ik ondervraagd of alles oké was. Maar ik kan wel tegen een klap en ben gewoon zelfstandig naar huis gefietst. Maar toen ik het park verliet samen met Pat heb ik nog afscheid van haar genomen en haar bedankt voor haar steun van mij burgerlieden met dingen tijdens mijn eerste dagen op het park. Na een omhelzing stapte ik op de fiets terug naar Coco Plum. Na ongeveer 20 minuten fietsen was ik weer thuis waar ik eerst wat heb gedronken, vervolgens ben ik met mijn schriftelijke dagboek bezig geweest. En na een combinatie van televisie kijken en bezig geweest op de computer kon ik lekker uitrusten op de bank. Rond 18:30 heb ik eten voor mezelf gekookt en verder de hele avond lekker muziek geluisterd en televisie gekeken. En ik stond weer als Stand-By voor Medical Assist voor maandag dus moest ik alweer bellen naar DRC of ik nodig was ja of nee, maar helaas het antwoord was “nee”, aanstaande zaterdag sta ik weer Stand-By . Ik ging al om 20:15 naar mijn bed maar gewoon om televisie te kijken met popcorn en een colaatje en ik ging later op de avond slapen.

Het weer van Zondag 1 Februari 2009 op de Florida Keys

Na een dag van veel zon maar ook enkele stapelwolken en minder wind dan gisteren was het heel goed te doen in een korte broek en T-shirt. Het werd vandaag zo’n 22 graden.

Maandag 2 Februari 2009. (dag 25 van 124)

Vandaag werd ik toch anders wakker dan normaal namelijk met hoofdpijn nog door de dreun van gisteren. Maar ik ben wel gewoon om 8:15 weer op de fiets gestapt en was eerder dan ik had verwacht weer bij DRC. Vandaag was is “Day Captain”, Day Captain houdt in dat ik de leider was van alle vrijwilligers over het hele park. Mijn dag begon om 8:40 om bij het kantoor van de dolfijnentrainers een schema op te halen voor de Encounters van vandaag en nog extra informatie over de activiteiten. Toen kon ik iedereen gaan in plannen en er was sowieso 1 Encounter om 13:15 en daar had ik mezelf voor ingepland. Verder had ik mezelf ook nog ingepland voor “Dolphins in Tune” voor 16:00. Maar zo laat was het nog niet, na een deel van de checklist was gecheckt begon de dag weer over het park lopen en achter de computer zitten. Ik had vandaag wel een portofoon bij me voor als er iets aan de hand was, ik heb deze niet gebruikt gewoon omdat het te rustig was. Tijdens mijn wandelingen door het park kreeg ik van een educatie medewerker de biografieën van de dolfijnen waar ik een paar dagen eerder had om gevraagd. Ik kreeg nog bezorgde berichten te horen van Kris en Becky over mijn ongelukje van gisteren maar ik ben zo koppig genoeg om zo weinig te laten werken. Maar soms had ik echt mijn “downpunten” op de dag en ging het soms echt niet en heb ik rustig gezeten. Om 12:00 was er de wekelijkse meeting wat deze keer niet zo heel bijzonder was, en om 13:00 kon ik weer een Encounter doen waar ik echt zin in had. Het verwarrende van de Encounter was dat er 3 talen door de gasten werden gesproken. Engels, Spaans en Frans maar het is wel goed gegaan en de trainer “Jody” heeft me nog bedankt voor mijn hulp. Om 14:00 ging ik samen met Carol en Johanna de vogels hun lekkernijen geven en zo ging de dag wel lekker snel voorbij. In de rustige periode van 14:15 tot 15:00 ben ik gaan kijken bij de dolfijnen en dat was wel heel erg leuk met Talon, want toen ik ging zwaaien deed hij me na en heb ik dus met hem een poosje geinteract. Rond een uur of 15:15 heb ik het afval verzameld van het kantoor van de trainers en was het tijd voor de “Dolphins in Tune”. Waar ik netjes werd voorgesteld aan het publiek door de trainers, na maarliefst 3 liedjes en heel veel sprongen van de dolfijnen was het een zeer geslaagde “Dolphins in Tune” en de trainers hebben me nog bedankt en ook van het publiek kreeg ik een duim omhoog. Na de “in Tune” ben ik nog over de Causeway gelopen (dit is een lang pad wat langs alle dolfijnen lagunes gaat) en daar heb ik nog leuk geinteract met Calusa die ook (net zoals Talon) ging zwaaien maar ook toen ik hoge geluidjes maakte ze me na deed. Wat echt heel leuk is met deze dolfijnen, ze vinden het heel leuk om te interacten met mensen. Toen terug naar het kantoor gegaan van de vrijwilligers voor het afronden van de checklist en mijn dag als “Day Captain” zat erop, ik ben vandaag regelmatig met “Baas” aangesproken wat wel leuk was. Vlak voordat ik wegging heb ik nog even bij de dolfijnen gekeken en ben ik rond 16:55 vertrokken waar ik ongeveer 20 minuten later aankwam, toen ben ik vrijwel direct weer op de fiets gestapt om naar de benzinepomp te gaan om drinken aan te vullen. Dit natuurlijk omdat het drinken bijna op was maar ik deed het ook zo snel want er werd zware regen voorspeld voor de avond en nacht. Thuis ben ik uiteraard televisie gaan kijken en vervolgens met mijn digitale en schriftelijke dagboek bezig gegaan. Om 18:30 ben ik aan mijn avondeten begonnen en daarmee begon ook de avond van televisie kijken en muziek luisteren en lekkere tussendoortje. Om 19:15 ging ik even in bad maar nadat ik in bad was geweest arriveerde een hele heftige onweersbui met heel veel regen en met windstoten tot 100 km/u, ik heb heel wat onweersbuien meegemaakt in Nederland en Florida maar deze was echt heel heftig. Het mooie van een onweersbui in Florida zelfs als het donker is de tempratuur is tijdens en na zo’n onweersbui altijd nog zo’n 21 graden. Ik ben op deze stormachtige avond om 21:45 gaan slapen.

Het weer van Maandag 2 Februari 2009 op de Florida Keys

Het is vrijwel de hele dag bewolkt geweest en waren natuurlijk wel enkele opklaringen maar dat stelde niet zo veel voor. Er stond ook niet zo heel veel wind en met een tempratuur rond de 24 graden was het goed te doen! In de avond waren er talrijke buien en onweersbuien in de omgeving.

Dinsdag 3 Februari 2009. (dag 26 van 124)

De wekker ging weer om 7:15 af maar ik bleef liggen tot en met 8:00 dus eigenlijk had ik me een beetje verslapen. Maar na snel een hapje en een drankje en tandenpoetsen ging ik 1 minuut later van huis dan normaal. Ik kwam ook redelijk vroeg aan bij DRC en ik was weer de eerste. Maar deze keer ging ik niet de Splash Docks vegen maar de looppadden, want die lagen vol met bladeren en van alles en nog wat door de storm van afgelopen avond. Deze storm was wel het gesprek van de dag, want volgens de vaste bewoners van de Florida Keys leek dit net op een Categorie 1 orkaan. Na ongeveer ander half uur hebben geveegd was ik wel moe en ging ik rustig zitten in de kantine. En ik ben daar een uur blijven zitten en achter de computer gezeten, om 11:45 mocht ik deze keer wel de Splash Docks doen. Maar de dolfijnen waren niet echt actief vandaag maar dat maakt niet uit. Het blijft leuk, tijdens de Splash Docks draaide ik een dubbele dienst want Taffy vroeg mijn hulp bij “Dolphins in Tune” dus ik was met 2 dingen bezig maar wel in het zelfde gebied. Nadat ik Taffy had geholpen en de Splash Docks taak had afgemaakt ben ik naar de fototiki gegaan om daar kennis op te doen hoe het in de fototiki allemaal werkt, wat best interessant was. Om 14:00 mocht ik weer de lekkernijen aan de vogels geven waar ik ondertussen echt goed in begin te worden. Toen had ik weer een rustige periode van gezellig praten met collega’s, ik kreeg ook een telefoonnummer van een van mijn collega’s voor als ik me verveelde kon ik haar wel even bellen. Aan het eind van de dag was het tijd voor de dagelijkse afval die ik aan de weg moest zetten. Iedere dag moet er wel afval bij de weg gezet worden en iedereen krijgt een ander gedeelte van het park. Van 15:15 tot en met 16:00 heb ik samen met Vannesa nog het afval van het vishuis bij de weg gezet en nog heel veel lol gehad met de jongere dolfijnen. Toen heb ik voor 45 minuten in de kantine gezeten wachten op “Dock Time” Ik mocht de over gebleven zelfgemaakte koekjes van Carol meenemen naar huis en op eten.

Dock Time (Interactietijd met de dolfijnen)

En iets voor 5 vertrokken ik, Vannesa, Becky, Alice en Sue naar de vlotten voor ons interactietijd met de dolfijnen. En we begonnen met de jongere dolfijnen en dat was gewoon TE LEUK. Ik heb Cayo, Ras, Jax en Gyspi allemaal kunnen aaien en met Gypsi heb ik vooral gespeeld met zeewier. Natuurlijk met Ras ook, Ras ik mijn favoriete “baby” dolfijn van DRC. En iedereen die op het vlot zat had lol met de dolfijnen. Na zo’n kwartiertje aaien en spelen gingen we verder naar de andere vlotten anders was het niet echt eerlijk voor de andere dolfijnen. Toen we weggingen kwam Jax nog even langs en toen gingen we zwaaien en hij zwaaide terug, gewoon te lief voor woorden. Toen hebben Sue en ik het eerst geprobeerd bij Calusa, Pandora en A.J. maar die lieten zich nauwlijks zien en vervolgens ook geprobeerd bij Santini en Merina en die hadden er ook geen zin in. Toen is het hele groepje bij Kibby, Tursi, Aleta en Molly gaan zitten en Aleta had nog wel zin in een beetje spelen en haar heb ik nog een keer aan kunnen raken maar daar bleef het ook echt bij. En na een wandeling bij de grote jongens zat onze “Dock Time” erop (Dock Time duurt altijd 30 minuten) Het was echt super gezellig en hebben ongelofelijke veel gelachen.

Na een leuke afsluiter van de dag ben ik om 17:40 op de fiets gestapt natuurlijk de meiden nog wel even gedag gezegd en daar ging ik weer terug naar Coco Plum. Bij aankomst keek ik eerst of ik nog post had uit SeaWorld of Nederland en tot mijn verbazing lag er een kaartje met “Dolfinarium” erop van Renske (uit Harderwijk) in de brievenbus. Bij aankomst kwam ik Sue ook weer tegen (ze woont tegen over mij) en nog even kort gepraat en ze zei dat ze me terug ging pakken op zondag, want dan is zij “Day Captain”. Bij aankomst ging ik natuurlijk even wat eten en drinken en ben ik ook begonnen aan mijn schriftelijke en digitale dagboek. Omdat ik redelijk laat terug was ben ik pas om 19:15 gaan eten en de rest van de avond heb ik onder andere “American Idol” gekeken en vroeg naar bed gegaan rond een uur of 9.

Het weer van Dinsdag 3 Februari 2009 op de Florida Keys

De dag begon wel bewolkt maar toch redelijk warm. In de loop van de dag kwam de zon er goed bij maar met een wind uit het Noorden van zo’n 40 km/u en een tempratuur rond de 19 graden voelde het toch heel koud aan in de wind. In de ochtend is het nog 21 graden geweest.

Woensdag 4 Februari 2009. (dag 27 van 124)

En natuurlijk ging de wekker weer om 7:15 en ik ging er gelukkig iets eerder uit dan gisteren maar nog steeds aan de late kant. Maar nadat ik op mijn fiets was gesprongen en mijn dagelijkse fietstochtje had afgelegd kwam ik redelijk vroeg aan bij DRC. En zoals gewoonlijk was ik weer 1 van de eerste maar mijn dag begon vandaag niet op de Splash Docks, sterker nog de eerste 2 a 3 uur had ik vrijwel niks te doen. Ik heb Linda nog geholpen met het aanvegen van de voetpaden maar dat was ook echt alles. Verder in deze tijd nog achter de computer gezeten en gepraat met collega’s. Om 11:45 begon het drukste gedeelte van de dag, want ik mocht gaan beginnen om de Splash Docks schoon te gaan maken en dat was natuurlijk weer lachen met de dolfijnen. Vooral bij de jongere dolfijnen wilde Gyspi heel erg graag spelen en ik liet hem ook spelen en hij ging niet te ver. Na bijna een uur van rustig schoonmaken had ik heel even de tijd om me klaar te maken als toezichtshouder bij mijn 4e Encounter bij DRC. Nadat ik de groep had ontmoet was er een probleem er waren acht mensen in de groep in plaats van zes. Dit was een fout bij de reserveringsbalie en na overleg met de trainers en verschillende andere collega’s werd er besloten dat er twee mensen na de volgende sessie van twee uur werden verplaatst. Dus na wat improviseren kon de Encounter gaan beginnen en met een volle groep van zes personen was het zeker gezellig en mijn hulp werd zeker gewaardeerd. Na een leuke Encounter met gezellige mensen en dolfijn Pax was er weer een rustige periode aangekomen. Maar ik had nog niet gegeten en had ook geen lunchpakket gemaakt, omdat ik niks meer in huis had. Dus heb ik gegeten bij de parkwinkel/snackbar en als vrijwilliger krijg je daar forse kortingen. Nadat ik had gegeten heb ik samen met Danielle en Linda naar een presentatie gekeken over babydolfijnen was na enkele keren al hebben gezien toch interessant blijft. De rest van de dag ging redelijk snel voor bij maar ik had niks te doen natuurlijk wel bij de dolfijnen gekeken en achter de computer gezeten, maar het was weer een redelijk rustige dag bij DRC. Toen ik de kantine verliet als eerste van de dag (voor de verandering) riep iedereen tegelijkertijd “Bye Jeffrey!!!!” wat wel leuk was! Nog even een leuk feitje over DRC er leven ook Iguanas op het terrein, deze reptielen zijn hier heel gewoon maar niet bang voor mensen. Maar goed om 16:40 vertrok ik richting Coco Plum, onderweg ben ik nog gestopt bij de benzinepomp om mijn drinken aan te vullen en ik kwam rond 17:05 aan bij mijn Condo. Voor de deur lag er een envelop van FedEx met daarin mijn toegangsbewijs voor de pretparken in Orlando die ik in april ga bezoeken. Na rustig uitpakken en drinken begon ik weer met mijn schriftelijke en digitale dagboek. Vervolgens ben ik natuurlijk weer televisie gaan kijken. En zo begon ook mijn “weekend” dus ik had weer twee dagen vrij midden in de week en ik heb er niks op tegen dat donderdag en vrijdag mijn twee vrije dagen zijn ik vind het heerlijk! De rest van de avond heb ik televisie gekeken tot ongeveer 21:15 en vervolgens ben ik gaan slapen.

Het weer van Woensdag 4 Februari 2009 op de Florida Keys

De dag begon redelijk aardig met niet zoveel wind, de wind trok wel behoorlijk aan aan het eind van de dag, omdat er een koufront arriveerde die onze nacht tempraturen richting het vriespunt gingen brengen (Verwacht 5 graden bovennul). Maar vandaag overdag was het nog niet al te koud met een graad of 18 en heel veel zon!

Donderdag 5 Februari 2009. (dag 28 van 124)

Na een rustige nachtrust kon ik weer uitslapen tot en met 9:15. Eerst heb ik natuurlijk televisie gekeken en ik ben om 11:00 echt uit bed gegaan om het huis een beetje schoon te maken, denk maar aan de vloer aanvegen en het aanrecht schoonmaken. Toen heb ik lekker uitgerust op de bank met natuurlijk televisie kijken en muziek luisteren. Om 14:00 had ik mijn moeder weer gebeld voor mijn wekelijkse telefoontje naar Nederland en ik hoorde dat daar alles goed ging maar nog steeds best koud was. Nadat ik mijn moeder had gebeld ging ik naar Circle K om mijn snackvoorraad aan te vullen en vervolgens ben ik om 14:45 weer op de fiets gesprongen om naar de wasserette te gaan om mijn kleren te gaan wassen. Ik was om 17:30 terug van de wasserette, een internetcafé en de McDonald’s, toen ik thuis was ging ik eerst mijn tas met gewassen kleren uitpakken en ophangen om te laten drogen. Toen ik weg was had ik ook de vaatwasser aangezet en die moest dus ook weer leeggeruimd worden. Nadat alle klusjes waren gedaan heb ik weer achter de computer gezeten en natuurlijk televisie gekeken. Om 19:00 ben ik nog in bad geweest en de rest van de avond heb ik met een hapje en een drankje bij de televisie doorgebracht. Deze avond ben ik om 22:45 naar bed gegaan.

Het weer van Donderdag 5 Februari 2009 op de Florida Keys

Vandaag was het gewoon koud op de Florida Keys ik werd wakker met een tempratuur rond de 5 graden. Het is wel de hele dag zonnig gebleven en met een stevige wind uit het Noorden werd het niet warmer dan 12 graden (door de wind voelde het aan als 8 graden)

Vrijdag 6 Februari 2009. (dag 29 van 124)

Na een goede nachtrust werd ik wakker rond 10:00. Het eerste uur heb ik met een ontbijtje op bed bij de televisie doorgebracht. Toen ben ik maar weer achter de laptop gegaan om muziek te luisteren en ook bezig geweest met mijn verslagen. Na een periode van televisie kijken, muziek luisteren en bezig gegaan met een videoproject voor YouTube ben ik om 15:30 op mijn fiets gestapt om boodschappen te gaan doen bij de Publix. En vervolgens voor de tweede dag op rij gegeten bij de McDonald’s, gelukkig heb ik een goede conditie dus die extra vetten zijn na 1 of 2 fietstochtjes weer verbrand. Om 17:40 was ik weer terug en toen ik thuis was had ik mijn boodschappen uitgepakt en vervolgens weer even achter de laptop gegaan om mijn videoproject af te ronden. Maar ik kan deze video’s niet eerder online zetten totdat ik zelf internet heb op de laptop. Om 18:00 heb ik een uur televisie gekeken en dat was vooral het nieuws. Nadat ik weer geheel geïnformeerd was wat er gebeurd was vooral in Florida en de rest van de VS begon ik met het opvouwen van mijn kleren die ik gisteren had gewassen. En voor morgen stond ik weer Stand-By als Medical Assist bij DRC dus ging ik maar weer rond 20:00 bellen en helaas er waren geen speciale activiteiten morgen. De rest van de avond heb ik muziek geluisterd en televisie gekeken, uiteindelijk ging ik om 20:45 naar bed maar ik ben niet direct gaan slapen maar heb eerst nog op bed televisie gekeken.

Het weer van Vrijdag 6 Februari 2009 op de Florida Keys

Na nog een koude nacht begon het aan het eind van de dag weer een beetje op te warmen. De dag is zonnig verlopen met wel enkele stapelwolkjes en een maximum tempratuur rond de 18 graden gaan de tempraturen langzaam maar zeker terug naar normaal.


En dat waren al mijn belevenissen van de afgelopen week in Florida. Naar verwachting zal ik op zaterdag 14 februari weer een nieuw verhaal uploaden van mijn avonturen hier. Maar het kan altijd later worden maar ik blijf er voor zorgen dat jullie geen dag missen!

Als je graag een kaartje naar Amerika wilt sturen kan je dat het beste via het volgende adres doen:

Jeffrey Kregel
102 Avenue D
Apartment nr: 3
Marathon, FL 33050-4071
U.S.A.

Groetjes Jeffrey,

  • 11 Februari 2009 - 21:16

    Mij:

    Hey mattie

    nou ja hoe zo ik het zeggen ik ben wel bezig met iets leuks voor je alleen dat is nog niet af.
    dus heb geduld je krijgt echt wel post van me ;)
    Want dan kan ik ook een verslagje erbij doen van a.s zaterdag ga beleven.

    Groetjes

    van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeffrey

Actief sinds 03 Nov. 2008
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 49336

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2013 - 31 December 2014

Greatest adventure of a life time

22 Mei 2013 - 25 Juni 2013

USA trip 2013

03 Juli 2011 - 04 September 2011

The Ultimate Summer

20 Mei 2011 - 05 Juni 2011

DolphinLab en Orlando

25 Maart 2010 - 18 Mei 2010

The Perfect Get-a-Way

09 Januari 2009 - 12 Mei 2009

The Great Escape

Landen bezocht: