Het duurt niet lang meer - Reisverslag uit Assen, Nederland van Jeffrey Kregel - WaarBenJij.nu Het duurt niet lang meer - Reisverslag uit Assen, Nederland van Jeffrey Kregel - WaarBenJij.nu

Het duurt niet lang meer

Door: Jeffrey

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey

01 December 2008 | Nederland, Assen

De tijd gaat ook zo snel, het lijkt net gisteren dat ik voor het eerst contact had met het Dolphin Research Center. En nu is bijna de laatste maand aangebroken en voor ik het weet zit ik in het vliegtuig naar Londen Heathrow waar ik zal moeten overstappen om naar Miami te gaan! En dan nog 2 en een half uur in de taxi, en dan zal ik aankomen in het Tropische Paradijs!

Op dit moment heb ik dus mijn vliegreis geregeld, sowieso dat ik welkom ben bij het Dolphin Research Center, mijn huisje is geregeld en vrijwel het belangrijkste mijn Visum is ook binnen voor Amerika.

Het is nu een kwestie van aftellen en nog veel lol maken hier in Nederland! Ik heb er verder heel veel zin in, en ik ben benieuwd wat dit avontuur mij allemaal zal komen brengen.

Het Volgende bericht dat ik zal typen zal zijn in Florida!

  • 10 December 2008 - 14:21

    OpperDolfijnenNerd:

    Hee Jeffrey,
    Dat lol maken gaat wel goed komen hier in Nederland!
    Echt heel veel plezier in DC en eerlijk gezegd ga ik je best wel een beetje missen... NOTXD haha nee grapje!

    Veel plezier!

    Greetz Oppernerd (Wilco)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeffrey

Actief sinds 03 Nov. 2008
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 49343

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2013 - 31 December 2014

Greatest adventure of a life time

22 Mei 2013 - 25 Juni 2013

USA trip 2013

03 Juli 2011 - 04 September 2011

The Ultimate Summer

20 Mei 2011 - 05 Juni 2011

DolphinLab en Orlando

25 Maart 2010 - 18 Mei 2010

The Perfect Get-a-Way

09 Januari 2009 - 12 Mei 2009

The Great Escape

Landen bezocht: