De laatste loodjes (in Nederland) - Reisverslag uit Assen, Nederland van Jeffrey Kregel - WaarBenJij.nu De laatste loodjes (in Nederland) - Reisverslag uit Assen, Nederland van Jeffrey Kregel - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes (in Nederland)

Door: Jeffrey Kregel

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey

03 Mei 2014 | Nederland, Assen

Hallo Iedereen,

Momenteel ben ik alweer ruim een maand in Nederland en ik moet zeggen de tijd vliegt. Ook in de afgelopen maand weer veel gebeurd sinds ik weer terug in het land ben. Zoals ik in de vorige update al aangaf had ik al veel dingen geregeld voor het interview van 24 april, natuurlijk had ik alles geregeld toen die datum kwam. Maar voor die datum kreeg ik een speciale gast over de vloer, mijn verloofde Brandy. Op 19 april kwam ze aan in Nederland voor een week om onder andere mijn familie en vrienden te ontmoeten, en haar aan Nederland “voorstellen”. Hoofdreden voor haar bezoek was voor het visum interview op het Amerikaans Consulaat in Amsterdam voor steun en toeverlaat. We hadden een erg gezellige week gehad, veel gezien, veel gedaan en aan veel mensen voorgesteld.

**24 april, 2014**

Dit was de grote dag van het alles beslissende interview, om een lang verhaal kort te houden. Het visum is goedgekeurd en ben vrij om naar de Verenigde Staten af te reizen. Het interview en het algehele bezoek viel 100% mee en was ook binnen 30 minuten buiten om het geweldige nieuws de wereld in te helpen. Nadat ik mijn visum had toegekend gekregen hebben we de rest van de middag in Amsterdam doorgebracht met oude bekende vrienden van mij.

De volgende dag vertrok Brandy terug richting Florida, het afscheid is altijd lastig. Maar met de kennis dat we binnenkort voor altijd bij elkaar zin, maakte het zeker gemakkelijker. De dagen erna was het wachten tot wanneer mijn paspoort mét visum in de bus zou vallen, dit gebeurde uiteindelijk op woensdag 30 april. Nu ben ik bezig voor mijn definitieve vertrek wat zal plaats vinden op maandag 19 mei. Vliegticket is al geboekt en de koffer wordt al ingepakt. De volgende update zal zijn wanneer ik in Florida verblijf en zal updates blijven geven tot het einde van dit hele proces!

Met vriendelijke groet Jeffrey en “journey on”