Plotseling Vertrek - Reisverslag uit Paisley, Verenigde Staten van Jeffrey Kregel - WaarBenJij.nu Plotseling Vertrek - Reisverslag uit Paisley, Verenigde Staten van Jeffrey Kregel - WaarBenJij.nu

Plotseling Vertrek

Door: Jeffrey Kregel

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey

23 December 2013 | Verenigde Staten, Paisley

Hallo iedereen,

Zoals meeste vrienden ondertussen al hebben vernomen heb ik Nederland op 29 november 2013 tijdelijk verlaten. Het stond al een tijdje op de planning dat ik rond de jaarwisseling weer richting Amerika ging afreizen. Maar door omstandigheden thuis maar ik in Florida heb ik besloten om eerder te vertrekken en ook langer. Ik zal namelijk 4 maanden in Amerika verblijven, ondertussen zijn er al 3 weken verstreken, maar het is gewoon erg druk geweest. Nu kan ik toch aan iedereen uitleggen waarom eerder ben vertrokken en ook natuurlijk hoe de laatste 3 weken zijn vergaan.

De reden waarom ik eerder ben vertrokken en direct ook voor 4 maanden is simpelweg omdat ik ten eerste mijn verloofde heel erg misde. Maar ik wilde ook vertrekken om alvast aan de nieuwe geziens situatie te wennen. Want het is een behoorlijk grote stap om van een thuiswonende zoon naar een man met vader functie. Deze 4 maanden laten me alvast wennen aan de nieuwe situatie en om te kijken of deze relatie echt op de lange termijn stand weet te houden. Voor deze 4 maanden heb ik wel mijn baan bij PostNL moeten opzeggen en zal ook financieel verlies lijden, gelukkig wil mijn familie me graag bijstaan en steunen mij ook met dit besluit. Dus we zullen zien hoe deze maanden zullen verlopen, maar tot zo ver gaat alles goed.

De ervaring tot zo ver. Op 29 november vertrek ik dus voor de 14e keer in mijjn leven richting Verenigde Staten., de reis zelf verliep goed en over het algemeen geen moeilijkheden om het land in te komen. Waar ik helaas wel te maken had was met mijn buik, want zo’n 8 dagen eerder had ik hernia operatie in mijn maag. Na deze operatie mocht ik niet zwaar tillen wat ik helaas wel toe verplicht was tijdens deze reis dag, waardoor mijn hechtingen door een toegevoegde stoot op zondag open broken. Het heelt nu goed, alleen het duurt gewoon wat langer. Verder bevalt het verblijf me erg goed, de eerste 10 dagen waren nogal roerig door omstandigheden in Florida. Brandy wilde al een tijdje bij haar moeder vandaar worden, dit werd werkelijkheid na een heftig conflict op 9 december.
Een dag later vertrokken we uit het “huis” van de moeder om vervolgens bij de oma in te wonen, voor meer rust en ruimte. Al waren niet alle 10 dagen even slecht, we hebben bijvoorbeeld dagjes uit beleefd naar SeaWorld Orlando en Dinsey Epcot Center. Sinds we bij de oma wonen hebben we meer rust aan ons hoofd, al zijn we wel druk bezig om haar te helpen. Ondertussen probeer ik me nog steeds om me aan mijn doel te houden en een sterkere band op te bouwen met Cody en mijn liefdes relatie met Brandy te versterken. Tot zo ver gaat dat erg goed, al heb ik wel moeilijke moment ervaren met Cody. Nog steeds last met het échte accepteren, maar heb gewoon geen keus. Ik houd zielsveel van Brandy en wil gewoon echt bij haar zijn. We hebben goede tijden ervaren met elkaar en zijn ook nog een dagje uitgeweest naar Daytona Beach. Ik probeer af en toe een update te posten hoe dit verblijf verloopt in Florida en ook natuurlijk ontwikkelingen rond ons huwelijk en onze trouw applicatie bij het USCIS.

Met vriendelijke groet Jeffrey, en “journey on”

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeffrey

Actief sinds 03 Nov. 2008
Verslag gelezen: 473
Totaal aantal bezoekers 49078

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2013 - 31 December 2014

Greatest adventure of a life time

22 Mei 2013 - 25 Juni 2013

USA trip 2013

03 Juli 2011 - 04 September 2011

The Ultimate Summer

20 Mei 2011 - 05 Juni 2011

DolphinLab en Orlando

25 Maart 2010 - 18 Mei 2010

The Perfect Get-a-Way

09 Januari 2009 - 12 Mei 2009

The Great Escape

Landen bezocht: